Senin, 23 November 2015

Hiperhidrosis Penyembuhan Semula Jadi - Menghentikan Dilema Way Asli

Hiperhidrosis Penyembuhan Semula Jadi - Menghentikan Dilema Way Asli

Jika anda tidak boleh membantu tetapi berasa malu dengan peluh berlebihan atau keadaan anda hiperhidrosis, carilah penawar hiperhidrosis ada semula jadi. Jangan tertekan tentang yang ditimpa malady sosial tersebut. Sebagai hakikatnya, terdapat banyak daripada mereka yang anda boleh mendapatkan. Ia adalah hanya satu perkara yang membuat pasti anda akan memilih yang paling sesuai. Berikut adalah sebahagian daripada penawar semula jadi yang direka untuk merawat masalah itu memalukan hiperhidrosis pada orang.

Penggunaan Antiperspirants
Kaedah pertama hiperhidrosis penawar semula jadi anda boleh menggunakan untuk merawat hiperhidrosis secara semulajadi adalah dengan menggunakan beberapa antiperspirants. Ia digunakan sebagai rawatan awal atau langkah-langkah untuk jenis yang sederhana hyprehidrosis atau apa yang lebih dikenali sebagai hiperhidrosis cahaya. Apa yang membuatkan antiperspirants ini sangat berkesan untuk merawat peluh berlebihan seseorang adalah kandungan aluminium klorida mereka bercampur dengan kira-kira 70-90% alkohol. Selagi anda agama memohon kira-kira dua atau tiga kali seminggu, sebaik-baiknya pada waktu malam, anda boleh yakin bahawa keadaan anda peluh berlebihan akhirnya akan hilang selama-lamanya. Sebagai perkara fakta, doktor menyarankan antiperspirants itu juga digunakan untuk berpeluh tangan dan tapak tangan juga.

Penggunaan simulasi elektrik
Satu lagi penawar semula jadi hiperhidrosis anda boleh cuba adalah proses menggunakan arus elektrik untuk menghapuskan berpeluh berlebihan seseorang itu apa yang lebih dikenali sebagai iontophoresis. Dalam prosedur ini, kawasan yang terlibat mengalami berpeluh berlebihan didakwa ringan kepada sederhana arus elektrik, sama seperti menggunakan bahawa bateri kering 9-voltan. Dalam proses ini, badan pesakit direndam di dalam air dan semasa itu dibenarkan mengalir melalui air sambil meningkatkan keamatan untuk menghasilkan kesan cucukan pada badan seseorang. Dos cadangkan adalah jam hanya satu setengah untuk setiap malam. Berbuat demikian, anda akan melihat bagaimana kawasan yang terlibat sebelum ini badan anda akan berpeluh lebih kurang kira-kira 30 hingga 45 hari.

Akupunktur
Di samping itu, terdapat juga beberapa orang yang lebih suka pergi untuk tradisi Cina untuk merawat peluh berlebihan yang melalui proses yang dipanggil Akupunktur. Sebenarnya, teknik ini merangsang mata anatomi strategik badan orang yang berpeluh berlebihan. Yang melaksanakan teknik yang menggunakan banyak jarum yang dibakar dalam badan seseorang untuk mencegah saraf pengecasan berlebihan; dengan itu menguruskan berpeluh yang berlebihan dengan lebih berkesan.

Mengurus Tekanan Anda
Tekanan memainkan peranan yang amat penting dalam mencetuskan berpeluh berlebihan itulah sebabnya anda perlu menangani perkara ini dengan segera. Tekanan itu, kebimbangan dan juga gementar sebenarnya boleh mencetuskan keadaan ini peluh berlebihan. Walau bagaimanapun, jika anda tahu bagaimana untuk menguruskan tekanan anda, anda boleh yakin bahawa anda pasti akan menghapuskan gangguan berpeluh ini sekali dan untuk semua. Mendapatkan senaman yoga, serta kelas-kelas meditasi benar-benar dapat membantu banyak dalam menguruskan tekanan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar