Senin, 23 November 2015

Peningkatan Tinggi - Yang Kaedah yang Berkesan?

Peningkatan Tinggi - Yang Kaedah yang Berkesan?

Bing pendek adalah satu isu yang tidak terperi sakitnya. Anda mempunyai harga diri yang lebih rendah. Anda percaya adalah tidak menarik. Anda tidak boleh mencari pakaian yang boleh mendatar badan anda. Memang wajar untuk mencari penyelesaian yang akan membolehkan anda untuk mendapatkan lebih tinggi. Terdapat beberapa kaedah peningkatan ketinggian yang boleh didapati pada masa ini. Anda boleh memilih mana-mana atau beberapa daripada mereka, tetapi anda adalah sangat disyorkan untuk menilai pilihan anda dengan teliti terlebih dahulu.

Kaki kosmetik memanjangkan mungkin pilihan yang paling jelas bagi orang-orang dengan ketinggian kecil. Prosedur pembedahan melibatkan berbuka tulang-tulang kaki yang lebih rendah dan kemasukan peranti yang menyediakan bagi peningkatan dalam panjang kaki. Sebaliknya, anda menjadi lebih tinggi. Pembedahan yang mahal. Proses pemulihan adalah amat menyakitkan. Senarai kesan sampingan yang agak panjang. Ia boleh diambil dengan selamat berkata bahawa pembedahan perlu terakhir anda membantu.

Mengambil hormon pertumbuhan manusia tidak adalah idea yang baik sama ada. Opsyen ini berfungsi untuk kanak-kanak kecil, tetapi ia tidak akan menghasilkan keputusan yang begitu besar di kalangan orang dewasa. Anda juga mungkin mengalami kesan sampingan. Jumlah yang berlebihan hormon ini di dalam badan boleh membawa kepada kerosakan jantung, saluran darah, hati dan kelenjar tiroid. Risiko kematian adalah tinggi juga.

Terdapat pelbagai pil peningkatan ketinggian yang diiklankan sebagai sempurna semula jadi. Tidak ada bukti saintifik bahawa mana-mana tumbuhan boleh menggalakkan pertumbuhan. Tambahan pula, vitamin dan mineral yang boleh melakukan ini terdapat dalam makanan semula jadi yang anda mudah boleh menambah hidangan anda. Pengeluaran pil herba tidak dikawal dengan berkesan. Ini bermakna bahawa ia mengandungi sejumlah proprietari daripada bahan-bahan herba, yang boleh menjadi berbahaya.

Kaedah peningkatan ketinggian semulajadi adalah yang paling selamat. Mereka juga memberikan hasil yang mencukupi. Anda boleh melakukan banyak perkara dengan sempurna semula jadi untuk menjadi lebih tinggi. Anda perlu melakukan semua jenis senaman untuk meregangkan badan pelancongan dan meluruskannya. Anda perlu makan makanan yang seimbang juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar