Senin, 23 November 2015

Minyak Aromatherapy - Geranium Minyak Essential

Minyak Aromatherapy - Geranium Minyak Essential

Geranium minyak pati berasal dari daun dan tangkai daripada Pelargonium graveolens, dari keluarga Geraneaceae itu. Spesies graveolens mempunyai bau yang lebih tampak lebih cerah berbanding dengan spesies odoratissimum, yang mempunyai lebih daripada bau epal. The Pelargonium graveolens adalah yang paling berharga daripada Minyak Geranium.

Terdapat beberapa ratus spesies Pelargonium tetapi hanya sekitar 5 hingga 10 menghasilkan kuantiti dan kualiti minyak yang mencukupi.

Geranium Aromaterapi minyak pati digunakan secara meluas oleh Aromatherapists di seluruh dunia.

Seperti banyak Aromaterapi Minyak Essential, Geranium Oil bermula sejak zaman Mesir purba. Orang-orang Mesir menggunakan minyak Geranium untuk merawat tumor. Ada yang mengatakan kejayaan dengan ini mungkin telah dikaitkan dengan hormon potensi ia mengawal selia.

Terdapat banyak kegunaan sejarah untuk Geranium Minyak Essential untuk kedua-dua tujuan kosmetik Kesihatan dan.

Proses pengekstrakan

Geranium Minyak adalah wap suling dari daun dan tangkai daripada Pelargonium graveolens renek.

Menggunakan sebagai minyak pati

Minyak Geranium diperolehi daripada Pelargonium graveolens spesies mempunyai banyak kegunaan. Oleh kerana Rose yang seperti bau ia sering digunakan untuk menggantikan atau mengangkat Rose Minyak Aromaterapi. Kami sentiasa mengesyorkan anda mendapatkan nasihat daripada pengamal berkelayakan tempatan sebelum menggunakan dalam apa-apa permohonan dalaman.

Digunakan dalam Burners, Minyak Geranium Aromatherapy menyediakan suasana yang santai dalam persekitaran rumah atau pejabat. Ia boleh melegakan tekanan, kebimbangan, kemurungan dan kerana memberi satu lif keseluruhan.
Repellent - Campuran dengan kualiti yang baik minyak pembawa urut organik, geranium sangat sesuai sebagai penghalau serangga.
Terdapat banyak kegunaan untuk Geranium Oil sebagai ubat penjagaan kulit. Melecur, ekzema, kayap dan lebam membuat senarai pendek pesakit berpotensi untuk Geranium minyak pati.
Penjagaan rambut - Saya telah mendengar perbualan rujukan Geranium Minyak untuk rawatan kutu Head.
Geranium minyak pati Aromaterapi juga membuat pembersih yang sangat baik rumah permukaan keras ..
Geranium Minyak Essential adalah yang kuat mesti mempunyai tambahan kepada sebarang kit Laman Aromaterapi. Anda juga akan mendapati terapi Aromatherapy tempatan anda mempunyai minyak Geranium dalam kotak Essentials mereka.

Minyak geranium aromaterapi bercampur dengan baik dengan kebanyakan minyak Aromaterapi lain.

Langkah berjaga-jaga

Minyak aromaterapi mempunyai banyak manfaat dan boleh membantu dalam pencegahan atau penyembuhan banyak aduan. Setiap individu adalah berbeza. Sesetengah minyak aromaterapi boleh menjadi toksik. Sesetengah minyak tidak harus dimakan sementara yang lain memerlukan pendedahan yang terhad kepada matahari kerana phototoxicity. Baca label dan meminta pembekal anda jika anda ragu-ragu penggunaan yang paling selamat bagi mana-mana minyak tertentu. Bukan hanya satu dalam artikel ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar